دانلود پرسشنامه استاندارد خودپنداره -كارل راجرز

فايل كار، يك مرجع بزرگ براي دريافت فايل هاي قابل دانلود همچون جزوه درسي، نمونه سوال، پاوپوينت، طرح توجيحي، قالب وبسايت، نقشه و ... است.

دانلود پرسشنامه استاندارد خودپنداره -كارل راجرز

پرسشنامه استاندارد خودپنداره (خويشتن پنداري) تاليف كارل راجرز، در قالب فايل word، همراه با راهنماي نحوه نمره گذاري و تفسير، روايي و پايايي و منابع مورد استفاده شده.

اين پرسشنامه در سال 1938تا 1957 توسط كارل راجرز به منظور سنجش ميزان خويشتن پنداري افراد تهيه شده كه شامل دو فرم جداگانه «الف» و«ب» است.
فرم «الف» خويشتن پنداره پايه يعني آن گونه كه فرد خودش را مي بيند و تصوري كه در حال حاضر از خودش دارد را مي سنجد. فرم «ب» خويشتن پنداره ايده آل يا آرماني را مورد سنجش قرار مي ­دهد. يعني آن گونه كه فرد آرزو دارد باشد.
در هر فرم 25 صفت قطبي (مثبت و منفي) قرار داده شده است. آزمودني ابتدا بايد به فرم الف و سپس ب پاسخ دهد. فرم الف را با توجه به تصويري كه از خصوصيات و صفات خود دارد، تكميل مي كند و فرم ب بايد بر اساس آرزوها و ايده آل هايش تكميل شود. طرز تكميل سوالات به اين شكل است كه در برابر هر صفت متضادش هم نوشته شده، آزمودني بايد خود را با توجه به آن دو صفت ارزيابي كند و به خودش نمره اي بين 1تا 7 دهد.


 فرمت فايل دانلودي:.docx

فرمت فايل اصلي: docx

تعداد صفحات: 4

حجم فايل:20 كيلوبايت


 قيمت: 2,800 تومان

 

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.