پايان نامه رشته مديريت با موضوع بازاريابي اينترنتي و نقش آن در كسب و كارهاي كوچك و متوسط، در قالب فايل word و در حجم 131 صفحه.
سال نگارش اين پايان نامه: 1394
چكيده:
نخستين و مهم ترين اصل بازاريابي تمركز بر نيازها و خواسته ها ي مشتر يان است؛ زيرا بدون توجه به آن، شركت ها در محيط رقابتي امروز قادر به ادامه حيات نخواهند بود. شركت ها مي دانند كه ارائه محصول ها و خدمات باكيفيت، متناسب با نيازها و خواسته هاي مشتر يان، مزيت رقابتي مهمي است كه به فروش و سود بيشتر منجر مي شود؛ بنابراين شناسايي نيازها و خواسته هاي مشتريان و اتخاذ استراتژي ها و برنامه هاي مناسب براي تأمين اين نيازها و خواسته ها از مهم ترين فعاليت هاي شركت ها در بازارهاي رقابتي است. كه با توسعه روز افزون فناوري اطلاعات و ارتباطات تأثيرات گسترده اي در فرآيندهاي تجاري به وجود آورده است و اينترنت به عنوان مؤثرترين بستر بازاريابي الكترونيكي با پوشش جهاني امكان رسيدن شركت ها به بازارهاي بين المللي را فراهم ساخته است اما بسياري از شركت ها در زمينه چگونگي استفاده از روش هاي گوناگون بازاريابي الكترونيكي و تأثيرات آن در بازارهاي داخلي و صادراتي از آگاهي هاي لازم برخوردار نيستند.
اين پايان نامه با نگاه كلي به تعاريف و اصول بازاريابي الكترونيكي و پارادايم هاي جديد مطرح شده، درصدد سوق دادن شركت ها و مؤسسات به استفاده از اين نوع بازاريابي برآمده و با بررسي ابعاد گوناگون اين موضوع، رهنمودهايي براي تغيير در آميخته سنتي بازاريابي به سمت آميخته بازاريابي الكترونيكي( نوين ) ارائه مي دهد.
نتايج اين بررسي حاكي از آن است كه در عصر رقابتي امروز اين نوع بازاريابي به عنوان يك عامل راهبردي و مزيت رقابتي، در رشد فروش و افزايش سهم بازارهاي داخلي خارجي به شركت هاي كوچك و متوسط كمك شاياني نموده است. و چنانچه شركت هاي كوچك و متوسط در بكارگيري از اين تكنولوژي، با اصول مشروحه در پايان نامه مبادرت ورزند شاهد صرفه جويي در وقت و هزينه زيادي خواهند بود.
فرمت فايل دانلودي:.doc
فرمت فايل اصلي: doc
تعداد صفحات: 131
حجم فايل:819 كيلوبايت
قيمت: 12,000 تومان
- شنبه ۳۰ مرداد ۹۵ ۱۴:۰۲
- ۹ بازديد
- ۰ نظر