نظريه پردازان بزرگ تبليغات به اين نتيجه رسيده اند كه بسياري از تبليغات امروزي موثر نيستند. در دنياي پيشرفته ي امروز با فن آوري هاي نوين، تبليغاتي مطلوب خواهند بود كه خلاق، متمايز، ارزشمند و سازگار با مخاطبان خود باشند.
آيا تبليغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه هاي كلان است؟ آيا تكرار پيام يك محصول يا شركت در رسانه ها ضامن موفقيت است؟ آيا هنوز به جمله ي معروف شركت مك كان كه ميگفت «قلب ها را تسخير كن، كيف پول ها به دنبالش خواهد آمد» ميتوان معتقد بود؟ آيا ميتوان با تبليغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ ايا ساختن تصوير ذهني مثبت در مخاطبان فقط با تبليغات امكان پذير است؟ آيا ميتوان با تبليغات اعتماد و اطمينان مخاطبان را به سوي خود جذب كرد؟ آيا فقط با تبليغات ميتوان فروش را زياد كرد؟ و...
در آن سوي مرزها دنياي بازاريابي ثابت شده است كه ما به چيزهايي بيش از تبليغات كنوني نياز داريم. چيزهايي كه فراموش شده اند. چيزهايي كه فقط چشمان تيز بين قادر است آنها را مشاهده كند دراين تحقيق سعي شده است تاكتيك ها و تكنيك هايي ارائه شوند كه بتوانند برخي شركت ها را از تكرار و تقليدهاي تبليغاتي خلاص كنند. همچنين سعي شده كه با تكنيك ها و تاكتيك هايي آشنا شويم تا بتوانيم تبليغات برتر و موثرتري داشته باشيم.
فرمت فايل دانلودي:.zip
فرمت فايل اصلي: doc
تعداد صفحات: 66
حجم فايل:57 كيلوبايت
قيمت: 7,000 تومان
- شنبه ۳۰ مرداد ۹۵ ۱۳:۴۰
- ۳۳ بازديد
- ۰ نظر